maandag 17 december 2018

25 december - Feestje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

We hebben weer een super leuke stempelset bij Bella Lulu die we jullie graag willen laten zien! Namelijk de set "Letters". Superleuk voor de Mixed Media fans.

** klik {HIER} om de stempel te bestellen **

3002/0104 Bella Lulu Clear Stamp Letters

Ook ik ben natuurlijk weer eens aan de slag gegaan met deze leuke stempelset en ik heb er een kerstkaart van gemaakt.


Ik heb er een kaartje in mixed media stijl van gemaakt. Het formaat van mijn kaart is 11 x 19 cm. Als basis heb ik kraft gebruikt en hierop twee laagjes Aquarelpapier van Schut gebruikt. 


In de bovenste laag heb ik de toffe No End stansmal van Noor! Design met cirkels gebruikt.  De achtergrond heb ik gemaakt met de nieuwe Jilliez Metallic Brushmarkerset.


Deze markers zitten per 4 stuks verpakt en hebben een fijne penseelpunt. Ze zitten boordevol pigment en geven daardoor een rijke volle kleur af.


Het honingraat is gestanst met een Mixd Up mal van Noor! Design en ook die heb ik op kleur gemaakt met de Metallic markers. En ook de Clear Stamp set letters heb ik gestempeld met deze markers. 


De kaart is afgemaakt met 2 poinsettia stansmallen met wat hulsttakjes erachter. En afgewerkt met wat gesso spetters. 

Vanavond, maandagavond 17 december om 21.00 uur, wil ik jullie graag laten zien hoe deze nieuwe metallic markers werken en er dus deze leuke kaart mee maken in de Noor! Design Facebook groep.



Vanaf hier mag je doorhoppen naar het blog van:


Ik hoop jullie vanavond allemaal weer gezellig te zien!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

6 opmerkingen:

  1. Hop hop, ook de letters zo prachtig, wat een geweldige ideeën zie ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op de stempel, ik ben verliefd op de markers.......... ik heb een probleem hahaha maar geen nood we sparen gewoon verder en vanavond kijk ik natuurlijk! Super mooi kaartje geworden Jolanda!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super mooie stempel en mooi gekleurd. Heel gaaf gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en leuke mallen gebruikt de stiften zijn super, leuk al die voorbeelden en allemaal anders.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen