donderdag 16 augustus 2018

Sea you soon

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen,

Gezellig dat je ook even langskomt op mijn blog. Er zijn zoveel nieuwe materialen uitgekomen weer deze maand dat het ook voor ons lastig kiezen is waar mee te beginnen. Ik heb deze keer gekozen voor de nieuwe No End mal. Dit is dus een mal zonder begin en eind.


Dat wil zeggen dat je design na het. stansen dus in je kaart blijft zitten. Het is een motief met bubbels met leuke stiksteekjes erbij. Ik heb deze gestanst uit wit papier. Vervolgens heb ik een kaartje gemaakt dat een halve centimeter groter is, uit watercolour papier en dit bewerkt met Oxide inkt in de kleur Salty Ocean.



Ook mijn vriendinnetje Blub mocht natuurlijk niet ontbreken op deze kaart. 


Het stukje zeewier is een stans uit de collectie Under the Sea. Ook deze heb ik gestanst uit watercolour papier en vervolgens bewerkt met Oxide inkt in de kleur Peeled Paint. Vergeet ook niet water te sprayen over je inkt voor een extra leuk effect.


Het totaal heb ik nog even gemat op een zwarte kaart. Neem vervolgens nog wat Oxide inkt Salty Ocean die je vermengd met water. Neem een spetterkwast en maak nog willekeurig wat spetters over het geheel van je kaart.

Dit was mijn bijdrage voor deze hop. Vanaf hier mag je doorhoppen naar het Noor! Design blog.
Veel plezier nog!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

24 opmerkingen:

  1. superleuk kaartje! No end cirkels ......... even onthouden voor als ik straks verjaardskado mag uitzoeken, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf!!! The no ending mal is super, maar Blub
    steelt de show.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk de bubbles mal met Blub! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig bubbles stans is dit en een mooie kaart Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt super leuk Jolanda, nu begrijp ik pas wat een no end mal is;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Jolanda met een prachtige stans....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda is weer bezig geweest. Echt weer een super leuke kaart geworden. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn reactie staat er niet... gek.... Wat ik dus zei :-), die bubble stans is echt leuk bij Blubje! Ik heb instant ideetjes om Blub te verwerken! Merci.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om Blub zo echt in de spotlight te zien
    Less is zeker more in deze kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze stans is echt multi functioneel! Echt gaag
    Wat is je kaartje mooi van kleur zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die bubbels. Is ook leuk voor schutkaarten. Top hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer heel anders maar een geweldig leuk idee, jullie maken het verlanglijstje zo wel weer te lang

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje😍😍. Ik ben helemaal verliefd op Blub. Al die nieuwe noortjes zijn weer zo gaaf. Groetjes Monica💞🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke frisse kaart ...
    Dol op de mon ami stansje
    Gotta get them all 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gaaf geheel zo en mooie mal met bubbels dan blub er nog bij mooi ook nog op zwart gemat

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk en mooi gedaan! Ik ben helemaal verliefd op Blub! En die bubbels zo verwerkt. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart zo met de vis en de bubbels en hele mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind die bubbel mal echt super leuk, is weer eens wat anders :)

    BeantwoordenVerwijderen