vrijdag 12 augustus 2022

Kadootje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Hoi allemaal, 

De vakantie zit er hier weer op dus we gaan maandag weer lekker aan de slag. Vandaag wil ik jullie graag dit mini slimline jungle kaartje laten zien met de laatste nieuwe collectie van CraftLab.


De basis is gemaakt met het mini slimline malletje van CraftLab. De achtergrond is gemaakt met inktjes en het nieuwe layering mask stencil van CraftLab met tropische blaadjes. 


De tijger en de leeuw mogen natuurlijk ook niet ontbreken op mijn kaartje. Deze komen uit de nieuwe CraftLab stempelset Go Wild. Ik heb 2 ronde cirkels gestanst in mijn mini slimline waar de diertjes uit kunnen piepen.


Dankjewel weer voor jullie bezoekjes. Vergeet ook niet volger te worden van mijn blog!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten