maandag 18 oktober 2021

Gezellige kerstdagen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik graag weer een kerstcreatie met jullie delen. Het is een label in een pocketkaartje geworden naar een ideetje van Karin. Ik heb mijn uitvoering gemaakt met het mooie designpapier By the Fireplace van Bella Lulu.


Op het label heb ik de Hobbizz stans ribben doily verwerkt. Dit is een stansmal waar je een lintje doorheen kunt rijgen zoals je op onderstaande foto kunt zien.


Bij deze mal zitten ook nog eens nesting dies voor het verwerken van bijvoorbeeld tekststempels.


In de papierset by the fireplace zitten ook heel veel leuke plaatjes om je kaart mee aan te kleden.



Dankjewel weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer!



   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten