maandag 22 februari 2021

Het is lente!

Goedemorgen allemaal,

Wat was het weer leuk gisteren tijdens onze LIVE Dutch Doobadoo marathon!
Ik ben tijdens mijn LIVE begonnen aan een slinger met het woord LENTE.


Je kunt de video hier terugkijken op Facebook:


Als basis heb ik de banner Card Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Daarin zitten twee uitvoeringen namelijk een vlag met een punt en een dubbele punt.


Het designpapier komt uit de kit Vintage Teaparty en het knipvel Baby Animals past hier weer perfect bij.


In de cardkit die we voor jullie gemaakt hebben zit ook nog de leuke One of a Kind mallenset in thema lente plus de Stencil Art kit met de leuke letters. Je kunt deze kit hier bestellen: 


Dit was ook tevens mijn bijdrage aan de Bella Lulu bloghop van vandaag. Je mag van hieruit weer dooorhoppen naar het blog van:


Fijne dag en geniet van het weer!


   

2 opmerkingen:

  1. Super leuk en was gezellig gisteren al heb ik niet alle lives live gevolgd. Was te mooi weer, maar ga zeker rest terugkijken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een super dag gisteren en wat heb je een mooi project gemaakkt

    BeantwoordenVerwijderen