zondag 14 juni 2020

Opkikker

Goedemorgen allemaal,

Na het succes van de beer ligt nu de nieuwe Dutch Build Up mal in de winkels en dit keer is dit van Ollie de olifant. Ons team heeft vandaag heel veel leuke creaties voor jullie gemaakt er inspiratie. Ook ik ben aan de slag gegaan met Ollie en heb er deze leuke kaart mee gemaakt.


Het designpapier dat ik erbij gebruikt heb komt uit de Bella Lulu set Zomergeluk.



We hebben inmiddels ook een speciale Dutch DoobadooBuild Up Facebook groep. Mocht je lid willen worden klik dan op onderstaande afbeelding.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Een fijne zondag gewenst allemaal!

   


18 opmerkingen:

  1. Superleuk!!! Kan niet wachten om met Ollie aan de slag te gaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart, Jolanda! Echt leuk gecombineerd met de andere mallen. Ollie is echt een schatje, dus heb hem al besteld voor mij en mijn knutselvriendinnen.De beer hebben we ook allemaal.Prachtige creatie!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk. De beer heb ik al en deze wil ik ook aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke olifant in de paraplu, ik zie hem al helemaal schommelen.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat een leuke olifant met de paraplu. Heb 'm besteld en kan niet wachten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart met creatieve inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoooo liefde deze Olie, geweldig in de paraplu. Ook zo leuk om diverse mallen te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart heb je gemaakt met het olifantje
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig lief opkikkerkaartje heb je die Ollie gemaakt Jolanda...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super idee om de olifant in de paraplu te doen. Zo geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh, wat schattig!! Supergaaf hoe je de olifant en de paraplu hebt gecombineerd!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart weer Jolanda met het olifantje en de paraplu.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb deze besteld en popel om hem te gebruiken. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi olifantenkaartje...superleuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk en lief��
    Ik ga er morgen mee aan de slag

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze olifant is superleuk en je hebt er een prachtige creatie mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat super gaaf. Ollie in de plu, enig gewoon. I'am in love😍😍 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het olifantje is geweldig. Zo leuk in de plu,hij kijkt zo lief

    BeantwoordenVerwijderen