donderdag 2 april 2020

Album Challenge April

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Omdat we momenteel allemaal noodgedwongen wat meer aan huis gekluisterd zijn hebben we voor de maand april een leuke uitdaging voor jullie bedacht. Hoe leuk is het dan om samen aan een wat uitgebreider project te werken.

Het idee is dus dat we aan de hand van meerdere LIVE video's samen een album gaan maken.

Voor de kaft:
Cardstock 28 x 16 cm - ril op de lange kant op 6 en 12 cm

Voor de binding
Cardstock 15 x 13 cm - ril op de korte kant iedere cm (dus 12 rillen)

Voor de pagina's
Cardstock 30,5 x 13 cm - vouw dubbel
Cardstock 30,5 x 11 cm - vouw dubbel
 Cardstock 30,5 x 9 cm - vouw dubbel
Cardstock 30,5 x 7 cm - vouw dubbel



Om de leuke randjes en tabs te maken aan mijn album heb ik deze SCR@P mal gebruikt.


Zoek voor je album leuke bijpassende fotos en mat die ook op wit en paars cardstock.


Als je de voor- en achterkant van de kaft gaat beplakken zorg dan dat je er twee stukken lint tussen plakt om je album later dicht te kunnen knopen. Deze stukken lint mogen ca. 40 cm zijn.

Voor de kaartjes in je pockets:

Cardstock - kleur 1:
Formaat H 13,5 x  B 6 cm
Formaat H 13,5 x  B 8 cm
Formaat H 13,5 x  B 10 cm
Formaat H 13,5 x  B 12 cm

Cardstock - kleur 2:
Formaat H 13 x  B 5,5 cm
Formaat H 13 x  B 7,5 cm
Formaat H 13 x  B 9,5 cm
Formaat H 13 x  B 11,5 cm

Designpapier (dit mogen ook teksten of fotos zijn)
Formaat H 12,5 x  B 5 cm
Formaat H 12,5 x  B 7 cm
Formaat H 12,5 x  B 9 cm
Formaat H 12,5 x  B 11 cm

Cirkels (geponst / gestanst)
4 x doorsnee met scallop 4 cm uit cardstock – kleur 1
4 x doorsnee iets kleiner uit cardstock – kleur 2
4 x doorsnee iets kleiner uit designpapier

Plak op ieder kaartje een cirkel en laat ze telkens iets verspringen. Op deze manier krijg je tabjes. Ik heb er met een letterstand ook nog het woord LOVE op gemaakt.


En dit is het eindresultaat geworden. Wij gaan dit boekje aan oma geven in deze Corinatijd nu we allemaal binnen moeten blijven.









Wil jij dit album ook maken? Ik heb alle LIVE voor jullie aan elkaar gemonteerd en deze zijn terug te kijken op ons Noor! Design You Tube kanaal:


Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  



4 opmerkingen:

  1. Super leuk boekje. Ga ik zeker maken. Mooie kleuren. Lieve foto's van je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende album nu ik nog, maar gelukkig heeft dat nog geen haast.
    Ik moet dat op mijn gemak doen.
    Fijn weekend grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!! Kleine opmerking; er staat Corina tijd

    BeantwoordenVerwijderen