vrijdag 8 november 2019

Rozetkaart Rustic Christmas

Goedemorgen dames, 

Ook ik heb natuurlijk de rozetkaart weer eens gemaakt. Mijn exemplaar was ook mee naar KreaDoe waar velen van jullie hem bekeken hebben.






** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **

(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze workshop is als volgt:
  • Opbouw en uitleg rozetkaart
  • Uitleg maken flosjes
  • In elkaar zetten rozetkaart
We hebben in onze Noor & Zo webshop ook een Bellalicious kit met daarin alle materialen om bovenstaande rozet thuis te maken. 

** klik {HIER} om dit pakket te bestellen **

Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?

- onbeperkt toegang tot alle Onlne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen

- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement

Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar:


Vergeet niet overal een reactie achter te laten. Pas dan maak je kans op een leuke prijs!

   


6 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo leuk idee om er een hanger van te maken!! En dat dit model dan weer met die superleuke kwastjes ;) ecjt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook al zo mooi geworden. Het idee is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook prachtig en leuk met de kwastjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Jolanda en wat ben ik toch blij met mijn all inclusive abonnement. Top! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Jolanda. Ik kan mij voorstellen dat hier veel positieve reacties op kwamen op de Kreadoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi heb hem al een keer gezien maar blijf hem steeds mooier worden

    BeantwoordenVerwijderen