vrijdag 11 oktober 2019

Beautifall

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Ook ik heb vandaag een herfstkaartje voor jullie.


De basis is gemaakt met de nieuwste Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. En natuurlijk heb ik de kaart opgepimpt met het papier en het knipvel Beautifall.



** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0016 Bella Lulu Knipvel Beautyfall

Het leuke knipvel past super gaaf bij het Beautifall designpapier van Noor! Design.

** klik {HIER} om het designpapier te bestellen **

3001/0016 Bella Lulu combideal Beautyfall

Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag!

   

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart, Jolanda!Echt heeeeeeeeeeeel mooi!Door de donkere achtergrond te gebruiken is het net of de herfstkleurtjes er uit springen!Ik heb het minder voor die tekstmallen van DDBD maar deze is wel geweldig mooi gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart Jolanda! Vind dit knipvel en designpapier ook heel erg tof en heb dit al vaak gebruikt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje zeg. Toch ook wel weer heel leuk die Autumn mal. Gr. wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Jolanda. Toppie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van de herfst en van deze kleuren.mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty is het weer geworden zeg en heerlijk die herfstkleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen