maandag 1 juli 2019

Zomergroetjes

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag dit zomerse pop up doosje laten zien wat ik gemaakt heb met een nieuwe Dutch Box Art mal. 


Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit de set Tropical Summer van Noor! Design. 


Op de voorzijde heb ik met de nesting dies van Craft Emotions een leuke cirkel gemaakt met een tekst. De ananassen zijn gemaakt met de nieuwste Bella Lulu Clear Stamp Zomer.


In het hoge gedeelte van het doosje heb ik ook nog een pocket gemaakt en hier een label ingestoken.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk vrolijk zomers doosje heb je gemaakt! Onwijs gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen