zaterdag 3 maart 2018

Tis the season

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Ik had deze week eindelijk tijd om mijn mini album voor Noor af te maken met foto's van haar erste kerstviering op school.


Het boekje heb ik gemaakt met het Kaisercraft papier Mint Wishes en het bijbehorende setje collectables met die-cuts. Daisy heeft me geleerd hoe ik die leuke frutsels aan mijn boekje kon maken. Dit zal ik ook binnenkort in een productpraatjes aan jullie laten zien.


In het boekje heb ik ook nog wat persoonlijke teksten gemaakt die ik zelf in Word getypt en geprint heb. Strookjes uitknippen, opplakken en een doodlerandje er omheen.


De basis is een MDF boekje van Dutch Doobadoo. Het heeft meerdere pagina's in variƫrende formaten.







En dit is de achterzijde van mijn boekje, ook al deze leuke teksten zitten n het papier.


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit boekje. Tot een volgende keer maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)






1 opmerking: