donderdag 14 december 2017

Facebook Live - Kopje thee

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Afgelopen maandag heb ik weer een LIVE uitzending verzorgd in de Noor! Design Facebook groep. Heb je deze gemist dan kun je hier nog even terugkijken:


Zoals beloofd zou ik de formaten nog even vermelden hier op het blog:

Neem een stuk cardstock van 30,5 x 14 cm. Ril dit op 1 cm, 9,2 cm, en 17,5 cm.
Snijd nog een stuk cardstock van 11,5 x 7 cm.

Snijd designpapier als volgt:
1 x formaat 13,5 x 12,5 cm
3 x formaat 12,5 x 8 cm
2 x formaat 11 x 6,5 cm

En dit is mijn project uiteindelijk geworden:


Ik heb de kaart natuurlijk afgemaakt met andere Noor! Design stansmallen zoals de blauwe cirkel met bijpassende randstans.



Hieronder nog even een overzicht van de gebruikte Noortjes uit de Afternoon Tea collectie:




Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en tot de volgende keer!

   

5 opmerkingen:

  1. Dank voor de maten van de kaart. Ga die van mij straks op facebook zetten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wél voor deze leuke kaart. Ik heb hem met heel veel plezier gemaakt. Ga er een een paar maken. Binnenkort is mijn thee malletje binnen dan stort ik me daarop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wél voor deze leuke kaart. Ik heb hem met heel veel plezier gemaakt. Ga er nog een paar maken. Binnenkort is mijn thee malletje binnen dan stort ik me daarop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de maten Jolanda.
    Daar ga ik mee aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen