vrijdag 24 maart 2017

Strandhuisjes

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen dames,

Vandaag weer eens een maritiem kaartje voor jullie gemaakt met de nieuwe huisjesmal van Dutch Doobadoo. Issie niet superleuk?


De basis heb ik gesneden uit wit cardstock en de planken allemaal uit houtpapier.


Het stempelafdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met de Water Colour Markers van Winsor & Newton. En verder is de kaart natuurlijk aan gekleed met heel veel Noortjes. 


De wolkjes van Noor komen hierbij ook weer prima van pas. Wat meeuwen erbij voor een leuk effect.


Ik heb de kaart afgemaakt met wat tilantia en echte schelpjes.

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vonden en ik wens iedereen een heel fijn weekend!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: