dinsdag 23 februari 2016

Carpe Diem

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Hoi allemaal,

Eind deze week ligt de nieuwe Dutch Doobadoo collectie weer in de winkels. Hoog tijd om er weer eens mee te gaan spelen. Ik heb dit keer als basis voor mijn kaart de nieuwe Ticket Shape Art mal gebruikt.


De mal bestaat al uit 2 delen en er zit een plakstrip aan. Zo kun je er dus een drieluik van maken. Maar je kunt hem ook verder verlengen tot bijvoorbeeld een harmonicakaart of boekje. 


Ik heb de basiskaart gemaakt uit wit linnenkarton en deze beplakt met papier uit het Noor! Design papierblok Budding Spring.  In het midden van de kaart heb ik een paastekst gestempeld en deze verwerkt in een ovalen Noor! mal. 


De wegwijzer uit de Under the Sea collectie kan ook prima gebruikt worden op andere kaartjes zoals je hier ziet. De paaseieren komen uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo. 


En deze vlinder is ook zo'n mooie.... al heel oud, maar ik gebruik hem nog steeds graag!


Vanaf aanstaande vrijdag ligt deze nieuwe collectie weer in de winkel bij Noor & Zo. Raff zal met deze collectie de hele dag een demo geven dus loop gezellig bij ons binnen!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




3 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart ! leuk zo een drieluikje .
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi drieluik. De paashazen zijn er ook heel erg mooi bij gekozen. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ik begin net met deze mallen weet niet zo goed of je de buitenkant omtrekt of de binnenkant is daar een link voor of iets?

    BeantwoordenVerwijderen