zondag 24 januari 2016

Egg-cellent Easter

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi lieve lezers,

Eind deze week ligt de nieuwe Dutch Doobadoo collectie weer in de winkels. Ik heb voor jullie weer een nieuw model stand up card getekend. De mal ziet er als volgt uit:


Wil je weten hoe deze mal werkt? Bekijk dan ook even het You Tube filmpje van Janet Blaauw op het Dutch Doobadoo You Tube kanaal:



En ik heb er een kaartje mee gemaakt in het thema Pasen. Het designpapier komt uit het nieuwe Noor! Design blok Spring Fever. Ook de paaseieren zijn uit dit designpapier geknipt. 


Om dit tafereeltje zo op te bouwen met ik lekker aan het spelen gegaan met heel veel Noor! Design stansen. Je vindt ze allemaal onderaan deze blogpost. Het stempelafdrukje is van Whipper Snapper en heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. 


Het leuke hekje komt uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Dooadoo. 


De klimopstans uit de collectie Autumn past er ook eer perfect bij. In de harten van de bloemen heb ik zelf parels gemaakt met de Dutch Doobadoo perlenpen. 


Een label onderop de kaart met een gestempelde paasgroet. 


En nog even het zij-aanzicht van dit kaartje zodat je goed kunt zien hoe leuk dit model wel niet is. Dit was mijn eerste kaartje gemaakt met deze mal maar zeker niet het laatste.

Tot de volgende keer maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: