woensdag 26 augustus 2015

Gezelligheid & Kaarsjes

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag voor jullie een lekker winters kaartje gemaakt, met de nieuwe Noortjes die pas weer in de winkel liggen. Het plaatje komt uit het laatste nieuwe Paper & Pictures blokje. 

Ook de ijskristallenrand mag natuurlijk niet ontbreken. De losse ijskristallen die je ziet komen uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo. Ik heb uit kraft papier een label gestanst met daarin een gestempelde tekst. 


De oudhollandse schaatsjes is ook een nieuwe mal. Ik heb ze gestanst en aan een jute koordje geknoopt. 


Achter het plaatje heb ik de nieuwe blauwe Noor! Design mal verwerkt. Hij bestaat dit keer uit 2 mooie cirkels in 2 formaten. Laat je fantasie dus weer de vrije loop en ga lekker aan de slag met deze mallen!

Bedankt weer voor jullie bezoekjes. Ik wens iedereen weer een fijne dag toe!


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten