maandag 29 juni 2015

New born baby

Daar zijn we weer eens met creatie. Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de laatste nieuwe babycollectie van Dutch Doobadoo. Als basis heb ik de Dutch Box Art mal melkpak gebruikt. Ik heb deze gemaakt uit kraft papier. 


Het designpapier wat ik gebruikt heb komt uit het papierblok spring waar allemaal lieve pastelkleurtjes in zitten. Ik heb ook mijn favoriete blauwe mal weer eens voor de dag gehaald. Een paar gestanste babyschoentjes erop uit kraft.


Op een mini kraft label heb ik een tekst uit het Dutch Paper Art vel geplakt. Met een crop a dile heb ik gaatjes gemaakt in het pakje en hier een koord doorheen gehaald, belletjes en mijn label eraan en een strik erin gelegd.


Zo heb je een leuk kraamkadootje waar je bijvoorbeeld een leuke romper in kunt doen!


 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: