vrijdag 7 februari 2014

Gefeliciteerd

Ik heb vandaag weer een MDF hartje gepimpt maar weer eens in een heel andere stijl. Met ModPodge heb ik eerst het designpapier op het hart geplakt.


Op het hart heb ook kleine mini hartjes verwerkt van Dutch Doboadoo uit de Dutch Paper Art lijn. Het stempelafdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Copics.


En zie je ook die mooie witte gestanste rand hier op dit hart? Dat is ook een nieuwe van Noor! Design die vanaf eind Februari in de winkels zal liggen.


De deegroller en de aardbeitjes zijn kleine houten figuurtjes. Zoals je hier onder ziet kun je daar ook prima op stempelen.


De Noor! Design rozetstans blijft ook 1 van mijn favorietjes. Ik heb hem ook hier dus weer gebruikt. Bij grotere projecten zoals MDF vult hij prachtig op.


Iedereen alvast een fijn weekend gewenst. Wij zijn morgen met zijn allen in Rijssen bij HobbyVision voor een gezellige demodag. Hopelijk zien we jullie daar!

1 opmerking:

  1. Dat heb je weer heel erg mooi gemaakt,
    ziet er super uit ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen