donderdag 26 september 2013

Dikke kroel

Ik had jullie gisteren op Facebook al laten zien hoe ik de achtergrond voor dit kaartje gemaakt had. Als basis fluweelkarton genomen, afdrukjes gemaakt met mijn Noor! Design stempel 6410/0048 met VersaMark inkt en deze vervolgens bewerkt met PanPastel.


En om het nog wat op te leuken heb ik weer de Dutch Mask Art sjablonen voor de dag gehaald. Dit model heet Chicken Wire. Na het fixeren van de PanPastel over je papier leggen, en je Liquitex pasta er met een spatel overheen smeren. Deze pasta is lekker dik van structuur en droogt erg snel.


Kijk eens wat een gaaf effect je dan krijgt! Het is een 3D pasta dus het relief ligt er echt op.


Dit kaartje neem ik aanstaande vrijdag 27 en zaterdag 28 September ook voor jullie mee naar de Demonstratiedagen bij Doe@Ding. Ik mag jullie laten zien hoe je kunt kliederen met Liquitex pasta en de Dutch Mask Art sjablonen. Kom je gezellig bij me langs?


See you in Spijkenisse!

5 opmerkingen:

  1. Vraagje, als je de Dutch Mask Art sjablonen gebruikt dan krijg je toch de binnenlaag bedekt met de Liquitex pasta en niet zo als hier de lijnen???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps vergeet te zeggen dat ik het kaartje erg mooi vind...

      Verwijderen
    2. Nee hoor de gaten in je sjabloon vul je met pasta, dus zoals je hier ziet!

      Verwijderen